Home klantenservice Cadeaukaart activeren

Cadeaukaart activeren

Wat leuk, je hebt een Bladcadeau gekregen! Met je cadeaukaart kun je een abonnement op een tijdschrift naar keuze uitkiezen. Mocht je meerdere cadeaukaarten hebben, dan kun je deze samenvoegen zodat je een hoger tegoed hebt. Er is keuze genoeg, dus lees hieronder snel hoe je je cadeaukaart activeert.

Direct contact met BladCadeau

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

BladCadeau telefoon
Bel 088 - 550 01 80
Bereikbaar van 09.00 - 18.00 uur

Op de achterkant van je cadeaukaart zit een kraslaagje. Als je dat weghaalt, komt er een persoonlijke code tevoorschijn. Hiermee kun je op deze site makkelijk en snel een abonnement naar keuze uitkiezen. Zie de afbeelding rechts op deze pagina, hier zie je een voorbeeld van de achterkant van een cadeaukaart. De persoonlijk code bestaat uit een combinatie van 9 cijfers en letters. Heb je een vraag over het activeren van je cadeaukaart? Kijk dan hieronder bij ‘veelgestelde vragen’ of je vraag er misschien al tussen staat. Veel plezier met het kiezen van een abonnement!

Veelgestelde vragen

1

Kan ik zelf een ingangsdatum kiezen?

BladCadeau min icoon
BladCadeau plus icoon

Nee het is niet mogelijk om zelf een ingangsdatum te kiezen. Zodra je met je cadeaukaart een titel uitkiest, start het abonnement bij het eerstvolgende nummer.

2

Kan ik meerdere cadeaukaarten samenvoegen?

BladCadeau min icoon
BladCadeau plus icoon

Cadeaukaarten uitgegeven na 01/10/2016 zijn stapelbaar, ofwel: je kunt meerdere cadeaukaarten tegelijk activeren. Direct na het activeren van je eerste cadeaukaart, kun je een tweede cadeaukaart toevoegen.

Cadeaukaarten uitgeven vóór 01/10/2016 zijn vooralsnog niet stapelbaar. De kaarten zijn wel voor verschillende tijdschriften te activeren, maar niet voor dezelfde titel. In dit geval kun je het beste wachten tot je het laatste nummer van je eerste cadeaukaart hebt ontvangen en dan pas je tweede cadeaukaart activeren. Wanneer de cadeaukaart is uitgegeven staat op de achterzijde van de cadeaukaart, links onderin vermeld als maand + jaartal.

3

Kan ik de titel wijzigen?

BladCadeau min icoon
BladCadeau plus icoon

Indien je je BladCadeau verzilverd hebt voor een bepaalde titel, is het niet mogelijk om alsnog een andere titel te kiezen. Na de verzilvering wordt het abonnement namelijk direct in werking gezet.

4

Stopt het abonnement automatisch?

BladCadeau min icoon
BladCadeau plus icoon

Het abonnement loopt in principe automatisch af, tenzij gekozen wordt voor een bijbetaling waarbij wordt aangegeven dat het abonnement tot wederopzegging is. Een abonnement tot wederopzegging is eenvoudig opzegbaar per maand via onze klantenservice.

5

Hoeveel nummers krijg ik met mijn cadeaukaart?

BladCadeau min icoon
BladCadeau plus icoon

Het aantal nummers is afhankelijk van het tegoed op je kaart. Op de oude Bladcadeau boxen staat het aantal nummers per titel vermeld. Indien dit aantal afwijkt van hetgeen de website aangeeft, is de prijs van het tijdschrift aangepast. Daardoor kan er een verschil ontstaan tussen de informatie op het doosje en op de website. Op www.bladcadeau.nl staat altijd het juiste overzicht.

6

Kan ik de cadeaukaart inruilen voor geld?

BladCadeau min icoon
BladCadeau plus icoon

Nee, de kaart is alleen online in te wisselen voor een van onze tijdschriften op deze site.

7

Mijn cadeaukaart doet het niet, wat moet ik doen?

BladCadeau min icoon
BladCadeau plus icoon

Op de achterkant van de cadeaukaart zit een kraslaagje. Als je dat weghaalt, komt er een persoonlijk code tevoorschijn. Hiermee kun je op deze site makkelijk en snel je Bladcadeau verzilveren. Indien de cadeaukaart een foutmelding geeft, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

Direct contact met één van onze medewerkers? BladCadeau telefoon Bel 088 - 550 01 80 Bereikbaar van 09.00 - 18.00 uur

Zo neem je contact met ons op