Home klantenservice Abonnement bestellen

Abonnement bestellen

Leuk dat je een abonnement bij ons wilt afsluiten. Een nieuw abonnement vraag je eenvoudig online aan via de website van het tijdschrift waarop je je wil abonneren. Je kunt dit ook via www.magazine.nl doen. Digitale abonnementen vraag je aan via www.tijdschrift.nl. Vind je het fijner om telefonisch een abonnement af te sluiten of heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Direct contact met BladCadeau

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

BladCadeau telefoon
Bel 088 - 550 01 80
Bereikbaar van 09.00 - 18.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Wanneer gaat mijn abonnement in?

BladCadeau min icoon
BladCadeau plus icoon

Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de ontvangstdatum van het eerste nummer. Deze datum hangt af van de frequentie van verschijnen. Dat wil zeggen: hoe vaak per jaar het blad van jouw keuze uitkomt. Bij een weekblad is dit maximaal 3 weken en bij een maandblad maximaal 6 weken.

2

Kan ik mijn abonnement in de toekomst laten ingaan?

BladCadeau min icoon
BladCadeau plus icoon

Als je je abonnement via internet bestelt, gaat je abonnement automatisch in bij het eerstvolgende nummer, tenzij dit anders staat aangegeven. Wil je je abonnement op een later tijdstip laten ingaan, bel dan met onze klantenservice.

3

Wanneer ontvang ik mijn eerste nummer?

BladCadeau min icoon
BladCadeau plus icoon

Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de leverdatum van het eerste nummer. Deze datum hangt af van de frequentie van verschijnen. Dat wil zeggen: hoe vaak per jaar het blad van jouw keuze uitkomt. Bij een weekblad is dit maximaal 3 weken en bij een maandblad maximaal 6 weken.

4

Ik heb geen welkomstbericht ontvangen, wat nu?

BladCadeau min icoon
BladCadeau plus icoon

Je krijgt altijd een welkomstbrief van ons met daarin informatie over je abonnement. Als wij jouw e-mailadres hebben, krijg je deze welkomstbrief via de mail, anders via de post. Bewaar deze bevestiging goed, want er staat belangrijke informatie in. Als je 4 werkdagen na het bestellen van je abonnement nog geen welkomstbrief hebt gekregen, neem dan contact op met onze klantenservice.

5

Kan ik een nieuw abonnement in het buitenland bestellen?

BladCadeau min icoon
BladCadeau plus icoon

Ook buiten Nederland blijf jij je favoriete blad gewoon lezen. De meeste tijdschriften van Sanoma bezorgen we namelijk ook in het buitenland. Hier gelden wel aparte voorwaarden voor:

  • Je kunt geen abonnement met welkomstgeschenk of korting kiezen
  • De levering van een tijdschrift kan tot 2 weken duren
  • Je abonnement wordt voor minimaal een halfjaar afgesloten
  • Betaling via automatische incasso is alleen mogelijk via een Nederlands rekeningnummer
  • Betaal je niet via automatische incasso, dan krijg je een betaalverzoek toegestuurd

Wil je meer informatie over de kosten van een abonnement in het buitenland? Neem contact met ons op.

6

Herroepingsrecht

BladCadeau min icoon
BladCadeau plus icoon

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, de aanschaf van je abonnement te herroepen. Dit betekent dat je de aanschaf van je abonnement ongedaan maakt. De eventueel al geleverde nummers moet je wel betalen. Neem contact met ons op en we helpen je je abonnement ongedaan te maken.

Direct contact met één van onze medewerkers? BladCadeau telefoon Bel 088 - 550 01 80 Bereikbaar van 09.00 - 18.00 uur

Zo neem je contact met ons op