FAQ Cadeaukaart activeren

Een overzicht van alle vragen over het activeren van je cadeaukaart
Terug naar het overzicht
  • Waar kan ik de persoonlijke code om BladCadeau te activeren vinden?

    De persoonlijke code bestaat uit acht tekens en staat op de achterkant van de cadeaukaart onder het kraslaagje, boven de streepjescode. Laagje even wegkrassen en je kunt meteen op deze site je BladCadeau regelen.
  • Het aantal nummers op het BladCadeau doosje wijkt af van het aantal nummers op de website. Wat is juist?

    Als het aantal nummers afwijkt, heeft het tijdschrift de prijs van haar edities en daarom het aantal nummers dat je voor je BladCadeau kunt ontvangen aangepast. Als dit gebeurt, is het onmogelijk de aanbiedingen op de BladCadeaus die al in de winkel liggen te vervangen door de nieuwe aanbieding. Daarom staat het juiste overzicht van aanbiedingen altijd op www.bladcadeau.nl
  • Ik heb een cadeaukaart gekregen, hoe activeer ik die?

    Op de achterkant van de cadeaukaart vind je een kraslaagje, boven de streepjescode. Poets het kraslaagje weg, dan vind je een code van acht tekens. Ga naar Activeren, vul de code in en je kunt meteen doorgaan met een tijdschrift kiezen. Je krijgt precies te zien hoeveel nummers je voor je cadeaukaart krijgt en wanneer je het eerste nummer ontvangt. Heb je een keuze gemaakt, dan ga je naar de volgende stap: je gegevens invullen. Is dat afgerond, dan zorgen wij dat je het eerste nummer van het blad naar je keuze zo snel mogelijk ontvangt.
  • Ik heb een tijdschrift gekozen met mijn cadeaukaart en mijn aanmelding afgerond, maar wil toch liever een ander blad ontvangen, kan dat?

    Helaas, als je tijdens het activeren een tijdschrift hebt gekozen en je aanmelding hebt afgerond, is het niet meer mogelijk deze te annuleren en een ander tijdschrift te kiezen.
  • Kan ik zelf bepalen vanaf welke datum ik mijn abonnement in laat gaan?

    Het is niet mogelijk om zelf aan te geven vanaf wanneer je je abonnement wilt laten starten. Als je je cadeaukaart activeert, start deze bij het eerstvolgende nummer.
  • Ik heb twee cadeaukaarten ontvangen, kan ik die tegelijk activeren?

    Wel voor twee verschillende tijdschriften, niet voor dezelfde titel. In het laatste geval kun je het beste wachten tot je het laatste nummer van je eerste cadeaukaart-abonnement hebt ontvangen en dan pas je tweede cadeaukaart activeren.
  • Kan ik de cadeaukaart omruilen voor de waarde in geld?

    Nee, de cadeaukaart kan alleen worden besteed aan het ruime aanbod aan tijdschriften op deze site.
  • Moet ik het abonnement opzeggen?

    Nee, het stopt vanzelf, je hebt er geen omkijken naar. Heb je erg van je blad genoten, dan kun je natuurlijk ook zelf een abonnement nemen. Via 088-5500250 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur) is dat snel en makkelijk geregeld.
  • Ik heb mijn tijdschrift nog niet ontvangen, hoe kan dat?

    Wanneer je abonnement ingaat, is afhankelijk van de verschijningsfrequentie van het tijdschrift dat je gekozen hebt. Als je je cadeaukaart activeert, krijg je bericht met de datum waarop je je eerste tijdschrift thuis ontvangt. Mocht je na deze verschijningsdatum nog geen tijdschrift hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier, dan maken we het alsnog in orde voor je.
  • Waarom word ik bij het activeren omgeleid naar een andere site?

    We zijn druk bezig met een prachtige nieuwe BladCadeau site. Om de overlast voor klanten zoveel mogelijk te beperken, gaat dit in fasen. Om te activeren word je voor alle zekerheid nog even omgeleid naar de oude site, tot we ook dat deel piekfijn in orde hebben op de nieuwe site.